Sunday, October 4, 2009

Teringin @ Buruk Lantak?



Minggu ni adelah minggu yang paling menggemokkan. Sebab ape? Sebab my B cuti seminggu.. Jadinye, saye adelah sangat dimanjekan...

Ari2 balik keje terus pegi dating... and of course, MAKAN.

Asal jumpe je, mesti die tanye aku nak makan ape. Aku lak jenis tak tau nak pilih2 ni.. Aku suke die je decide sebab die yang bayar kan... Tapi die ni jenis yang ikut je selere aku.. Jadinyeee.. aku jugak la yang kene pilih nak makan ape... * haha .. pening tak bace ayat ni..?

Ari isnin die tanye nak makan ape.. pikir punye pikir punye pikir.... aku cakap la teringin western.. So western la kami aritu.. Aku makan Fish & Chips..

Ari selase.. aku cakap teringin KFC.. macam lame tak makan walaupon baru je last week ari jumaat kot makan KFC.. Tapi takpe, die layankan aje.. Aku makan snack plate.. siap die tambah ice cream lagi tu. adoiiii la....

Ari rabu mama dah pesan jangan makan sebab mama ade bawak balik makanan.. tapi apekah motif berdating tanpa makan??? Haha.. Aku pon menggedikkan diri teringin sushi.. Kami ke JJ beli sushi dan Tako Tao.. Konon nak alas2 perut jek.. tapi.......... kenyangggg ko... Banyak jugak la die beli.. Padehal dah tau balik kang kene makan lagi, sebab mama dah inform awal2 ade makanan kat umah.. See.. B aku ni sangat menspoilkan diriku..

Ari khamis lak.. kengkonon mengidam sate, kami makan kat kedai biase jek.. order kueteow kungfu dannnn sate. Hasilnye? Perut ketat tahap mengah nak marah orang jek! Pastu menyesal makan banyak.. Ish.. Dasar pelik punye budak..

Ari jumaat.. tetibe teringin laksa la pulak.. dan tako tao lagi se das.. Kami ke Laksa Shack makan asam laksa dan tapau tako tao 2 kotak.. diulangi 2 kotakkk.... Hish... Tu pon die offer nak beli roti ke tak sebab JJ time tu ade JJ Fiesta ke ape bende tah.. Kurang paham le pulak. Sebab kami ke situ adelah untuk mentekedarah saje. Tak jalan2 pon.. Eh............die beli jugak la... egg tart 2 bijik.. adoiiii... sabar je la..


Please bare in mind... lepas balik umah, kadang2 abah suh jugak aku makan.. atau rase la ape2 yang ade kat dapur nun... walaupon.... perut aku dah ketattttt...

And of course dorang tak tau ape yang aku dah makan sebelum tu..

No wonder la mama pelik badan aku tak susut2 even jarang nampak aku makan malam... Hahahahaha! * gelakkan diri sendiri...


Macam mane la aku tak sayang die ni.. Sangat memahami nafsu tekak aku.. hehe.. Sebab die tau kalau kat umah.. atau kuar dengan mama, sudah pasti makanan aku kene sekat dan tapis2.. Pastu ngadu2 kat die lapar lapar... Haha.. Thats why la die layannnnnkan aje ape aku nak makan..

Tapi... B tak takutkah tengok badan elyn tak susut2?? Ishh..............susah giler nak turunkan berat ni.. Nak naik senang je.................

T__T


No comments: