Monday, October 10, 2016

Happy Birthday To Me!


Tengok dalam draft ada satu entry ditinggalkan tak berupdate. So marilah kita habiskan. Hehe.

Sebenarnya birthday saya dah lepas dah. Tapi alang2 dah ada gambar ni kan, saya tepek je la ye dalam blog.

Pepagi gi keje macam biasa. Tak rasa happy pun sebab hari ini officially bertambah tua. So nothing to be proud of. 

Masuk ofis, tengok ada box atas meja. I cant think of anything. Dalam otak duk terfikir sape la yang bagi aku hadiah ni? Mungkin ke cik abang? Tapi tak mungkin cik abang begitu sweet. Haha.

Rupanya bos saya ok! Adus sweetnya beliau.. Letak kotak pink dengan envelope pink. Ish. Dia tau favorite kaler kitaaaa. T___T


Ni la yang ada dalam kotak tu. Bos saya ni indian lady. Sweet kan dia belikan banyak gilaaaa brooch beraneka jenis bentuk dan kaler. Hehe. Comels.


Cik abang pepagi dah wish birthday. Pastu dia bagi kek.

Marble ciskek dua ketul Macam biasa dengan ucapan, 'Jangan makan dedua'.


Pastu ingatkan takde hadiah dah from him. Rasa cam nak tacing gak la kejap. Alih2 dapat hadiah ok!

Tada!!! Yang bestnya.... dia macam tau lak saya memang pakai Flora Gucci pun. Ishhh pandainye pilih rasa nak peluk kuat2! Oopss.. hikhik.


Ok tu je cerita birthday saya. Eh family saya pun ada belanja makan Stimbot kat taman dagang ampang. Tapi saya takde gambar... Hehe.

Alhamdulillah, blessed with beautiful family and friends!

No comments: