Friday, October 7, 2016

D'Pallet Place


Semalam gi jumpa member kat langat. Lokasi perjumpaan haruslah berdekatan dengan rumah dia je kan, senang. Maka dia suggest ke D'Pallet Place sebab banyak choice makanan. Pilih je la mana yang berkenan di hati.

Dia jenis macam foodcourt yang besar pastu ada banyak booth. Pilih je nak makan apa, western ke, nasi campur ke, ayam penyet, nasi arab, bihun sup, bakso ke eh macam2 la tak ingat dah saya sebab mata dah terpikat kat booth western. Hehe.

Maka saya yang tak boleh lari dari western ni, order la Chicken Chop. 

Begini rupabentuk beliau. Okla sedap. Ayam tu rangup sangat! Sos sedap. Harga tak ingat, sorry. Tapi tak mahal pun, semua makanan kat sini berpatutan. Kalau tak, tak ramai la kan? 


Pastu saya order meatballs sebagai side dish. Melampau tak? Haha. Harga kalau tak silap RM10.
Awatla kaler hitam sangat taktau. Reality dia tak la sehitam tu.. Huhu.


Member saya order tako untuk anak dia. Tako adalah sangat sedap please! Serious. Tak menyesal cuba. Harga tak ingat.. mungkin RM4.90? Mungkin la tapi memang berbaloi. 


Ok tu je nak update. Sementara ada masa and gambar pun dah transfer siap2 ni kan. 

Si debab bz sangat lately.. banyak sangat benda jadi. Haha. Ade masa saya update lagi ye. Tata korang!

No comments: