Friday, April 8, 2016

Adik Kawin! (Kenduri Belah Lelaki)



Alhamdulillah majlis kawin adik saya berjalan dengan lancar tanpa ada masalah. 
Walaupun kakak dia yang macam bermasalah sepanjang minggu. Ahaks.


Sedih btul kitorang takde ambik gambar pun. Semua masing2 bz dengan tugas masing2. Sebab semuanya nak buat sendiri.


Saya buat candybooth.
Abah buat lakso.
Adik setup photobooth.
Tiga2 ni semua buat masa hari kenduri. 
Preparation malam sebelum nya, esok pagi masak.
Sampaikan saya yang tak sihat ni rasa nak collapse la malam sebelum kenduri. Huhu.
Bz sebab tak cukup rest dengan tak cuti nya. 
Dia punya bz tu dah terasa 2 minggu sebelum majlis lagi.
Saya dengan program saya sendiri, dengan keje lagi, dengan macam2 nak fikir lagi.
Mama sibuk dengan doorgift 1000 balang dan goodie bag yang bertambah tambah beliau tu.
Kalau type macam ni memang tak terbayang keadaan kitorang yang tunggang langgang tu la pendek kata.


End up candybooth dekat pukul 1 baru beroperasi. Hahaha.
Sebab person in charge 12.30 tak nampak batang hidung lagi. 
Mana taknya, pukul 10.30 pagi baru nak mandi dan gosok baju.
Syabbas betey!


Jom tengok gambar mana yang ada. Memang menyedihkan. Candybooth punya gambar pun takdak. Nice.


Balang untuk doorgift dalam proses pengeringan. 
Ye, kami basuh ye balang ni sebab kotor. Benda nak letak makanan haruslah kene bersih kan?
Murah je beli kat nilai jatuh rm0.90 sebalang. Gittew~


Kad kahwin


 The Pengantins


 Kakak pengantin dengan saudara sepupu. Kami sebaya. 
Single and available. 
Ahaks.


Kakak pengantin dengan bestfren beliau.
Beliau tak available ok. Married with 1 daughter. Gitu.
Motip? Ahaks.


Ok tu je gambar yang saya ada. Wuuu sedih la macam ni. Kita tunggu gambar dari cameraman je la. Taktau tahun bila boleh dapat... kan....


Tapi yang pasti hari tu memang teramat bz sampai taktau apa benda yang aku bzkan. Hahaha.


Lepas ni kenduri kakak pengantin pulak, insyaAllah. 
Taktahu bila la, dengan siapa.
Iols kan single and available?
Kan?
Tau kan?

*Motip ulang banyak2 kali?*


Ok la tu je nak bebel.
Have a great weekend uols! 
Tata!

No comments: