Monday, December 7, 2015

Toowoomba Deli & Meats @ PV128



Weekend lepas kami celebrate birthday Mama kat Toowoomba Deli & Meats, located at PV 128 Setapak.

First time makan kat sini. Kitorang pergi awal pukul 1 dah ada kat sana. Diorang baru je bukak rasanya so orang tak ramai sangat. Ada 3 or 4 family je. Bagusla tak ramai sebab kami pun dah 10 orang. Hehe.

Macam biasa la saya kalau pergi kedai steak memang tak order steak. Sebab saya tak suka daging sangat. Saya lagi suka ayam dan ikan. Seafood pun tak berapa. 



Jadi, saya order ini. Grilled Chicken Chop. Adik kata makanan saya boring. Haha. Harga RM18.90.
Puas hati dengan plate saya ni. Semua sedap. Cantik dan sedap. Cantik sebab nampak kesan grill tu =)




Ni mama punya, Striploin Steak. Harga RM22.90.
Okla sedap jugak. Mama ada bagi rasa sikit. 



Adik beradik lain dan abah, order Special Mixed Grill dengan Lamb Chop. Saya tak sempat nak ambik gambar sebab tengah sibuk layan anak buah. Non stop suap dia fries. Huhu.
Rata2 semua puji makanan kat sini sedap dan tak mengecewakan. Harga pun berbaloi, dah tak payah pergi Me Nate lagik. Hikhik.




Anak buah saya yang dah besar tetiba dah macam anak dara pulak. Sebenarnya nak tunjuk chef kat belakang tu tengah masak makanan kami. Ye, dapur dia boleh nampak dari luar, dipisahkan dengan cermin. 



Overall memang puas hati, siapa belum cuba boleh pergi la. Kalau nak tau lebih detail boleh tengok Fb diorang ni Toowoomba Deli & Meats. Tata!


No comments: