Tuesday, September 29, 2015

Garang-Garang Manja.. Aww~


Hi Selamat tengah hari. 

Sekarang saya adalah teramat mengantuk. Malam tadi tidur pukul 1 lebih, padan muka. Bangun pukul 6 pagi. Dah minum nescafe pun macam tak jalan je nampak gayanya. Susah jugak nak dapatkan tidur 7 jam sehari sejak hati berbunga ni.. Ihik ihik (gelak gatal :P)

Semalam ada orang merajuk dengan saya. Reasonnya adalah sebab saya melayan lelaki berbual. Hurm, walaupun bukanla saya yang mulakan. Walaupun memula cakap pasal hal kerja tapi meleret sampai hal bukan keje. Walaupun takda apa pun nak dijeleskan sebenarnya. Tapi beliau kata lelaki tu ada niat disebaliknya. Haha comel la cik abang sorang ni. Dengan si debab ni pun nak jeles ke? Bukannya cun melecun pong. Lagipun berborak je sesama rakan sekerja. Takda apa lah. 

Lepas je kejadian, dia taknak text saya taknak jumpa saya. Tu pun sebelum balik dia tanya balik pukul berapa, padahal dah janji nak jumpa. Haha. Merajuk lettew~
Sebelum dia balik, suruh turun bawah jumpa kat kereta. Tu pun taknak pandang muka. Masam je muka. Marah. Bodek2 sikit, mintak maaf bagai, gedik2 sikit, baru dia okay. 
Aduh aduh sayang.. manjanya laaaah cik abang yang garang sorang ni.. Nape saya cakap dia garang? Sebab dengan orang lain dia memang garang la muka pun garang. Tapi dengan saya takde la garang. Buat salah baru dia marah. Dia pandang je terus insaf okay. Takyah cakap pape dah. Punya la cuak. Haha.

Comel jugak la dapat cik abang kuat jeles ni. Tak boleh borak dengan lelaki yang berniat nak mengorat. Tak boleh lepak dengan lelaki kat smoking area (si debab ni kadang ramah tak bertempat). Tak boleh apa lagi eh? Eh taktau la tapi rasanya ada kaitan dengan lelaki mesti tak boleh. Haha comel la. Dia takut orang nak amik si debab ni kot? Berat okay, takda sapa larat nak ambik T_T


Okla sekarang nak cerita pasal makanan plak. Pagi tadi saya makan ni.




Untuk lunch nanti saya makan ni.



Dah dua minggu makan macam ni. Hari ni dah mula rasa muak. Tak lalu tengok tortilla dah. Maknanya kena buat menu lain pulak. Susahnya nak kurus.. Jeles dengan orang kurus sebab boleh makan apa2 je tak payah diet bagai. 

Wuwuwu~

No comments: