Tuesday, October 9, 2012

SedapSedap October!



Amboi tajuk taktahan kan? :P


Korang dah rasa burger samurai mcd? Saya dah rasa aritu and i'm loving it! Tak pernah lagi saya makan burger mcd dan jatuh cinta. Ni la 1st time. Kengkadang terasa rindu ingin bertemu sampai makan apa pun tak lalu. Teruk sangat dah cinta kami ni..




Malam tadi pukul 11 malam saya rasa rindu teramat sangat kat beliau dan terus ajak geng drive tru untuk 2 set. Dapat free sundae lime sebab ada sticker. Sukeeeee =) Siap beli set besar sebab nakkan shaker nya tuh. Sangat semangat berkobar2. Padahal air tak habis pun.





Before pergi Langkawi hari tu saya sangat la mengidam sushi. Lama sangat tak makan sushi sebab kawan2 baru sekeliling ni jenis tak suka sushi. Maka kami ke Setia City Mall untuk menikmatinya. Dan saya ambik set Mixed Bento bersama dengan sushi yang berlari atas belt tu. Total bil RM60 untuk 2 orang makan. Not bad, boleh repeat lagi dan lagi dan lagi  =)


Rasanya tu je kot sedapsedap untuk October so far. Selain dari dua di atas, makanan yang saya makan adalah biasa2 saja. Biasa tu maknanya saya makan dengan biasa je la takde la terlompat2 kegirangan macam masa makan sushi dan burger tu. Hikhik.


Ok tu je nak bebel. Pasal Langkawi blom sempat nak buat. Gambar dalam kamera adik. Pastu membizi tak agak2 kat ofis ni ha memang tak sempat nak buat apa2. Main Simcity pun laju2 je tak feel langsung. Eh?? okbye! :P



2 comments:

:: Riri-Fatieha ::~ said...

dah makan 2 kali samurai tu. memang sedap...

-eLyNhere- said...

kannn.. sekarang pun macam terliur dah. tapi tak elok pulak makan fastfood selalu sgt! >__<