Thursday, October 11, 2012

LoveLove October!



Dah jadi penyakit pulak letak title macam tu. Haish macam-macam la si debab nih. Hehe. Saya nak share sikit barang yang saya beli baru-baru ni yang saya sukaaaaaaa sangat!







Yang pertama adalah bag ni. Saya beli kat Blog Yana. Memandangkan saya memang tengah cari bag baru yang besar dan comel dan murah, nampak je ni terus order. Dalam dua hari dah dapat. Suka sangat! Cantik dan comel. Kualiti pun elok, nampak macam bag mahal walaupun harga dia RM39.00 je. Ada banyak jugak compartment compared dengan bag yang saya beli kat Teetoo hari tu. Banyak lagi bag menarik, pergilah tengok kat blog tu. Serius banyak yang comels =)


Sebenarnya saya order bag ni sebelum pergi Langkawi hari tu. Esoknya terus saya cuti. Memang takda kat ofis seminggu. Masuk ofis Isnin lepas, tak nampak pun bag atas meja. Rupanya bag tu dekat courier service punya ofis. Diorang dah datang 2 kali tapi takda orang bukak pintu. Sabaaaaaaar je la. Tapi takpa, nasib baik la ofis dia dekat je dengan ofis saya. Saya pergi amik terus by hand. Tapi yang ralatnya, baca dalam blog hari tu Yana cakap nak bagi hairclip yang comel. Saya tak tau ada dapat ke tak, sebab bukak plastik, keluarkan bag, saya buang terus plastik tu. Sekarang baru teringat pasal hairclip. Harap2 memang takda laa... kalau tak, sayang je kot plastiknya dah sampai ke tempat pelupusan sampah! >____<




Yang kedua, saya beli ini lagi kat Langkawi hari tu. Plan nak beli perfume lain. Tapi tak boleh tolak la bau dia ni. Sebab dulu pernah beli sekali. Memang bau dia fresh comel comel je. Tak tahan punya pasal, saya beli jugak sebotol. Tak kira tak kira! Dah la color pink kan..haruslah si debab ni jatuh cinta lalu tak berdaya nak lepaskan beliau..hikhik :P






Dan yang terakhir.. yang paling klimaks sekali adalah ini! Ni dah tahan setahun lebih kot sejak dia baru-baru keluar saya dah jatuh cinta dengan bau dia. Tapi mengenangkan harga dia ya ampunnnn mahainyaaa... tu yang tak sanggup nak beli. Botol 30ml pun RM100++, apatah lagi yang 50ml dan 100ml kan... pitams! Tapi hari tu saya memang tak tahan sangat2 dah, nafsu dah menguasai minda. Terus grab sebotol sambil pejam mata bayar. Harga dia kan murah sikitttttt compare dengan kat KL ni.. So, takpala.. pejam mata bayar.. *sambil menangis makan maggi kari sedap*


Ok tu je CintaCinta Oktober. Harap takda lagi untuk bulan ni, tolonglah. Bulan depan pulak ye, cinta? Apa-apa pun, saya sangat happy dan sayanggg semua barang yang saya beli ni! Ganjaran kerja keras selama setahun! *katanyaaaaaa* :P



No comments: