Monday, October 3, 2011

Cantek ke? Awww terharu taw~



Cak!



Saye nak share satu story la kejap sebelum tido nih. Hiks.


Tadi saye order bihun goreng for lunch kat ofis. Order kat kedai sebelah je. Malas nak tunggu, balik ofis dulu, kejap lagi dia hantar kat ofis.


Sambung wat keje sikit. Pastu tak perasan makanan dah siap, and dah hantar pun. Ade kawan tolong amikkan kat pintu depan.


" Nah, untuk adik cantik katenye "

" Hah??"

" Makcik tu kate untuk adik yang cantik. Akak pun tanye la sape, sebab dalam ofis ni ramai yang cantik kan.. Haha. Pastu dia kate
adik cantik yang comel tu. Elyn la sape lagi. "


.......


Bole??


Adik cantek yang comel??? Oh tidak! Makcik tu pandai amik hati pelanggan kan?? Haha!


Memang dalam ofis tu cantik2 dan KURUS selim melim ok. Walaupun anak dah dua orang. Bile orang kate cantik, taktau nak maksudkan mane satu. Tapi kalau orang kate Comel (atau bahase kasarnye, gedang) senang je nak tau sape. Mesti la si Elyn budak debab tu. Tsk!


Ok dah dah. Mari kite tido. Esok nak bangun pagi. Semoga esok sampai ofis awal, amin! ;)

Nite korang!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


2 comments:

sweethOneY said...

Heheheheeee elyn mmg cantik pun ~!

-eLyNhere- said...

ala iza ni.. mane de.. debab ni selulit sane sini cantek apenye.. huhu T_____T