Thursday, October 27, 2011

Ayam Golek Maveles!



Hee.. sebenarnye tu bukan nama dia tau.









Saye makan ayam ni kat Pantai Dalam. Member bawak. Dia kate femes. Tapi taktau la nama dia ape, sebab sampai2 je terus meluru masuk ke kedai. Lapoooo weh! Haha. Mama kate ayam golek nara. Er... abang nara yang femes tu ke? Hehe taktau la saye main taram jek ni.


Taktau la sekor brape sebab aritu amik set untuk 2 orang. Total dalam RM40 camtu. Mak kate sekor doploh hengget. Ish semuanya taktau ape nak jadi ni? Motip buat entry???


Motipnye nak bagitau yang saye dah rase ayam sedap ni.


Korang dah rase ke? :P


1 comment:

sweethOneY said...

haha alaaaa ingat laaa kat mana tu, nak rasa jugakk