Tuesday, May 3, 2016

Walnut Pie and some bebelan



Hari ni rasa sangat lah lemau. Sebab bz sangat dari pagi terkejar2 buat keje.
Maklumla awal bulan. Nak sediakan semua yang patut, pass kat accounts.


Dah la pagi tadi masa tengah kelam kabut menyetelkan staff baru, ada sorang staff baru mamat india ni duduk depan mata saya dan tenung macam nak makan. Eh kau dah kenapa?!
Sampai saya kena sorokkan muka di sebalik monitor. Seram noks!


Nasib baik la lepas lunch dah ok skit. Banyak keje dah setel, tinggal beberapa benda je belum buat. 


Esok last keje untuk minggu ni. Esok nak bercuti ke Kelantan pulok. Badan belum habis penat travel ke Changlun aritu. Huhu. Lenguh2 habis kaki ni.


Petang tadi saya ternampak pie. Pastu mengadu domba kat Cik Abang. Hasiilnya, dapat la Walnut Pie ni ha.



Rasa dia ok la kot? Ntah la. Bedal je. Biasa la nafsu besar, nampak apa pun semua nak. Jangan heran la kalau badan naik mendadak tetiba kan. Memang tak payah heran. Dah 20 tahun dah tak penah heran. Hikhik.


Cik Abang bz naunau arini. Lepas bagi pie, terus dia balik. Rushing nak ambik orang.

Tapi kan, saya nak share satu benda sweet la. Hee.



Ni ha. Gambar tombol pintu. 
Apa yang sweetnya? 
Sweet sebab before Cik Abang balik, dia lock pintu ofis saya supaya takda orang masuk ofis kacau saya. Hehe. 
Penjeles kot? Agaknye la kot? Ntah.

Tapi memang agak semak la kalau orang masuk lepas waktu keje. Sebabnya time ni la saya nak siapkan keje tertangguh, so saya perlukan ketenangan dan ruang. Gitu.


Ok la, nak balik dah. Arini memang rasa penatttttttt lain macam. Dah la malam tadi tak dapat tido lena. Teringatkan someone. :/


No comments: